Culture of controlling moral state of public opinion in the emergency situations («Public relations»)
Keywords:
чрезвычайные ситуации, паблик рилейшнз, формирование общественного мнения, организация информационного центраAbstract
This article deals with the description of the main directions of «public relations». Specific peculiarities of connection with the people in crisis and emergency situations were considered.
References
Почепцов Г. Имиджмейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. – Киев: Рекл. агентство Губерникова, 1995. – 235 с.
Блэк Сэм. Паблик рилейшнз. Что это такое? – М.: Новости: Советско-австрийским предприятие «АСЭС-Москва», 1990. – 239 с.
Cutlip S.M., Center A.H., Broom G.M. Effective public relations. – Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall, 1994. – 560 p.
Рева В.Е. Связи с общественностью: история, теория, практика. – М.: Пенз. гос. техн. ун-т, 1997. – 155 с.
Савинова Н.В., Стровский Д.Л. Практика паблик рилейшнз. – М.: МГИМО МИД РФ, 1997. – С. 30–32.
Published
How to Cite
License
Copyright (c) 2007 Remizov V.A.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.